Veelgestelde vragen

Bezorging: 

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL pakketten van maandag tot en met zaterdag. 

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Als u voor 16.00 heeft besteld verzenden wij het nog dezelfde dag. In 90% van de gevallen ontvangt u het pakketje de volgende dag. Is het langer dan 4 werkdagen geleden dat uw bestelling de status ‘Verzonden’ heeft en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 4 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. 

 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.

Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als u uw bestelling 5 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?

De verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 15,- of meer bedraagt, is binnen Nederland gratis. In België is dit € 1,00. De verzendkosten voor bestellingen onder de €15,- zijn voor Nederland € 1,00 en voor België € 1,95.

 

Hoe plaats ik een bestelling op Suitandtie.nl?

Om een bestelling te plaatsen bij Suitandtie.nl heeft u een account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.

U kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klikt u rechtsboven op de pagina op mijn account. Nu kunt u uw gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’
Stap 2: klik op ‘bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)
Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling

Winkelwagentje
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit. 

Adresgegevens
U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen.

Stap 4: als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op ‘naar betalen’
Stap 5: selecteer de gewenste betaalwijze en vul eventueel de code van uw coupon, cadeaukaart of cadeaubon in
Stap 6: maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken